טכניקת בואן

     לחיצה קטנה והגוף מחייך  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> בואן, רפואה סינית וצ'קרות

 

 טכניקת בואן, רפואה סינית וצ'קרות

 
טכניקת בואן הינה שיטת טיפול במגע אשר פותחה באוסטרליה. יחד עם זאת נמצא שההליכים השונים,
מהם מורכב הטיפול, עוברים על נקודות ומרידיאנים המוכרים ברפואה הסינית. כמו כן הם עוברים ומטפלים גם באזורים ובנקודות שקרובות ואף נמצאות על הצ'קרות המוכרות לנו מהרפואה ההודית.
לפי הרפואה ההודית הצ'קרות פזורות בכל הגוף כאשר 7 הצ'קרות העיקריות והמרכזיות נמצאות לאורך עמוד השדרה בקדמת הגוף.
על פי שיטות הטיפול השונות בגוף קיימת אנרגיה. אנרגיה זו היא אנרגיית החיים אשר זורמת דרך המרידיאנים אל הצ'קרות השונות ובכך מגיעה אל האזורים השונים בגוף. כל פגיעה בגוף, פיזית או נפשית מהווה מכשול ולא מאפשרת זרימה תקינה של אנרגיה זו בגוף. זרימה לא תקינה עלולה להוביל לחוסר איזון בגוף ולגרום למחלות או לכול תחושה של אי נוחות בגוף.
לכן הבסיס בטיפולים השונים הוא לבדוק היכן נמצאות אותן חסימות, לעזור לגוף לשחרר אותן ובכך להחזיר אותו לאיזון. כדי לאפשר זאת, כל טיפול מתחיל בתשאול המטופל לגבי סיבת הגעתו לטיפול, הרגלי עבודה, הרגלי חיים, תזונה, תחושות כלליות, פעילות ספורטיבית ועוד.
אני כמטפלת בטכניקת בואן, טווינא, עיסוי וכמי שלמדה רייקי מנתחת את מצבו של המטופל, בהתאם לתשובות שקיבלתי בתשאול, הן מנקודת המבט של הרפואה הסינית והן מנקודת המבט של הצ'קרות. בעזרת ניתוח זה אני מקבלת תמונה נרחבת וברורה יותר לגבי מצבו של המטופל ולפי המסקנות אותן אני מסיקה אני בוחרת באיזו שיטה לטפל. אם בחרתי לטפל בטכניקת בואן אבחר בהליכים המתאימים ביותר למצב הנוכחי. המשך הטיפול יהיה בהתאם לתחושות ולתגובות שהתעוררו לאחר הטיפול הקודם.
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים