טכניקת בואן

     לחיצה קטנה והגוף מחייך  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> עדויות
 
 
"כבר לאחר הטיפול הראשון הרגשתי יותר ערני ולאחר הטיפול השני הרגשתי שמצב רוחי השתפר והביטחון העצמי שלי התחזק.
תחושות אלה התחזקו לאחר הטיפול השלישי".  (ש. ארד, תל-אביב)
 
"כבר לאחר הטיפול הראשון הרגשתי הרבה יותר רגועה ונינוחה, ויחד עם זאת יותר אנרגטית, המחשבה שלי התבהרה, המחזור מגיע ללא כאבים,
מערכת העיכול הסתדרה ותחושה של ניקיון במערכת הנשימה. בהמשך חל שיפור באיכות בשינה שלי ובבוקר אני קמה יותר ערנית ואנרגטית
ובנוסף כאבי הגב והברכיים נעלמו".  (יונית , מבשרת ציון)
 
אפרת מספרת על בנה שסבל מאסתמה השתעל, קיבל תרופות, אינהלציות ונעזר במשאף. "כבר במהלך הטיפול הראשון חלה הטבה בשיעול שלו.
לאחר הטיפול הופסק כל הטיפול באינהלציות, משאפים ותרופות למעט תרופה אחת אותה המשיך לקחת.
לאחר הטיפול השני גם את התרופה הזו הפסיק לקחת והוא מרגיש טוב".  (אפרת שינער -כיל, נתניה)
 
"בחורף שנת 2006 סבלתי מאלרגיה שהתבטאה ב"אף סתום", מטרד לא נעים בכל שעות היום, אולם עיקר הטרדה הנובעת ממנו היא שינה לא טובה בלילה, כתוצאה מקשיי נשימה. שימוש בתרופות מקובלות: תרסיסי אף, טיפות אף, משחות, הן קונוונציונליות והן טבעיות לא העלה מזור. הבעיה לא נפתרה.     פניתי לטיפול בשיטת בואן. לאחר סידרה בת שני טיפולים קצרים, נעלמה התופעה, האף "נפתח", ומאז איני סובל מאלרגיה זו.
ארוע שני בשנה זו: בבדיקת דם שגרתית התברר שרמת הסוכר בדמי עלתה אל מעל לנורמה, לאחר שנים רבות של רמה תקינה. מכיוון שככלל איני צורך מזון מתוק, הקטנת הקף הצריכה הזו עוד יותר לא הייתה משמעותית. פניתי לטיפול בשיטת בואן, ובעקבותיו חזרה רמת הסוכר לנורמה.
ארוע שלישי בשנה זו: בקיץ 2006 הופיע כאב בשיכמה הימנית שלי. אני עוסק בספורט, ואכן שמתי לב שבעת העיסוק בספורט איני סובל מהכאב, אולם במנוחה, ובמיוחד בשינה, הכאב חוזר. לאחר שני טיפולים בשיטת בואן, הכאב נעלם.
ההסבר שניתן לי, לפיו שיטת בואן מבוססת על עידוד הגוף להתמודד בעצמו עם בעיה חריגה ולנצל את יכולתו המולדת לפתור אותה – נשמע לי הגיוני ומשכנע, ומסביר את המהלכים שתוארו לעיל". (מיכה, עומר) 
 
"בני הצעיר סבל מגיל שנתיים מאלרגיה שאובחנה כ"אטופיק דרמטיטיס". בכל אביב הילד התחיל להתגרד בכל חלקי גופו, החל מהראש ועד לרגליים. הטיפול שנתן לו רופא העור כלל משחות מסוגים שונים, שבדרך כלל לא הקלו על הגירוד, ולא נותר לו אלא לסבול עד שההתקף יחלוף. שיטת בואן הצילה אותו, פשוטו כמשמעו, מההתקפים. עם הסימן הראשון לפני שנה, הוא קיבל טיפול אחד!! ולאחריו לא היו באותה עונה התקפים בכלל."   (רונית, באר שבע)
 
לייבסיטי - בניית אתרים